bakal perdana menteri masuk kabinet

*Assalamualaikum dan salam se malaysia. setelah sekian lama nya jarijari manis ni tak menari salsa atas keyboard laptop ni, akhir di hari Jumaat penghulu segala hari, mereka kembali menjalankan aktiviti biasanya.
dan seperti biasa. kali ni aku, *yelah siapa lagi kan?* akan mencoretkan apa yg berlaku disekeliling. tapi kali ni, aku lagi berminat nak cerita aktiviti sepanjang bulan aku yg dari hujung bulan puasa sampai ke hari. biasa lah, life budak sekarang - takdalife

tapi tibatiba, likee a pufffff ! idea aku semua hilang -.- semua salah dia *menuding jari ke arah Mat (bukan nama sebenar)* so kawan. mungkin lain kali je lah aku hidangkan korang dengan ceritacerita dongeng aku ni. wasalam

kalau jumpa perempuan ni, baik kau iye kan je lah apa yg dia cakap. *tapi kenapa, aku rasa perempuan ni makin lama makin kusut? -.-*

No comments:

Post a Comment