October diaries

*takpayah cakap banyak kali ni ciktom. bytheway, hello sweet october. betul lah awie cakap, tragedi october tu. betul sangat dah.

1 October 2011 : aku sangat tersangat konfius bila semua orang selok ke october. tu pehal? -.- awal Zulhijah bila ada korang tahu? kalau kat twitter tu, penuh timeline october wish. banyak nya cantik muka sorangsorang. pergi ambik air sembahyang ciuncium sikit tikar sejadah tu lepas tu baru lah kau wish menda kau nak. betul jugak caranya aku rasa. 


2 October 2001 : macam biasa lah aku balik "kampung" aku yg hanya terletak 6 lorong dari rumah aku. bagi siapa yg still tak tahu, paklang atau uncle Azam aku sakit time tu. dah lama dah dia sakit. cuma beliau sangat kuat. dan macam biasa aku still boleh nampak dia jalan keluar masuk bilik. 


3 October 2011 : Its Monday. and who loves Monday? -.- cut you finger and throw away if you say that you love Monday. 


4 October 2011 : hari 1st PMR. hahaha.  2 3 minit je lagi nak sampai dekat sekolah andd pofffff. tayar veng meletup. hari 1st pmr aku tahun lepas pun macam tu -.- kesian arif. kena jalan kaki sampai sekolah. dalam pukul 12 lebih gitu tetiba aku terasa nak text mak aku *saya tak bawa fon pergi sekolah cikgu, saya text guna public fon. itulah gunanya kemudahan awam kan? -.-* suruh ambik. tapi mak aku cakap tak boleh sebab teman lang dekat hospital. paklang masuk hospital and I was like" what the hekkk! masuk hospital lagi!? :/" 


okay. sesampai nya aku dirumah, tadaaa. takda orang dgn takda kunci -.- untunglah. aku pun call lah mak. dia cakap dekat rumah lang dan paklang dah takda! :/ sebab kan aku tak percaya aku kuatkan semangat aku jalan kaki merentas padang yg penuh dgn mainan kanakkanak. lagi aku tak tengok dengan mata aku sendiri aku taknak percaya. tapi Tuhan lagi sayang kan dia :'/ semua tu betul and I cry all day long dengan baju sekolah sampai semuanya selesai. Dan Alhamdulilahh. semua nya selesai dengan sempurna.


5 October 2011 : aku cuti sekolah . bak kata sepuput sepapat aku semua, alaa, cuti peristiwa. takpelah. tapi sebenarnya kalau boleh seminggu tu aku taknak datang sekolah :'/ I'm totally not ready. mental and physical. mungkin korang boleh cakap, ala, pakcik kau je kot, bukan nya ayah kau. wahhh. manis nya mulut kau. hati orang kita tak leh baca rite? so baik lah kau senyap sebelum menda tak baik menimpa kau. 


6 October 2001: ok aku pergi sekolah -.- tak yah cerita lah. korang bukan nak baca sangat.


7 October 2011 : aku bertolak balik kampung. okay yang ni selang dua daerah. tak main dah loronglorong ni. kampung mak aku. sebabnya abg sedara aku sorang ni kahwin. tapi aku macam tak rasa kemeriahan tu sebab, well. tahu kan ?


8 october 2011 : majlis kahwin sebelah perempuan


9 October 2011 : majkis kahwin sebelah lelaki. *HAPPYBIRTHDAYDIDEE*


dan disebabkan korang sangat tabah membaca coretan dekat atas, aku hadiah kan santapan gambar untuk korang. yeayyyy *tepuk tangan dengan muka beria* 

resepsi dekat rumah keluarga pengantin perempuan. flying kiss lah tu kononnya -.-


siapasiapa boleh tolong jawab agaknya bila lah abang abang aku nak duduk tempat sama macam ni ? -.-

nenek kulwzzzzzzzz. watpeace watlek dia sekarangg. tak mudahh

nikah night.
okay. time ni adik sedara aku sorang tu tetiba meroyan menda tahu nak bergambar dekat periuk sambil pegang bendera. dan dengan senang hatinya abang aku saje kacau dia. haha

dia form 2 dan dia tinggi dan saya rasa saya sangat pendek dan saya tak ok.

mak dengan abah pulak over :)


p/s/s : okay lah. cukup sampai sini. macam dah tergolek dekat tempat lain dah aku rasa korang ni kan? apapun, Adi, jgn sedih :'/ aku nak nangih depan kau pun malu sebenarnya sebab kau tak nangis depan kiteorang pun. kau kuat :') AlFatihah. Assalamualaikum

1 comment: