Single-Couple-Break

*Oleh sebab belog aku sangat bersawang dgn gambar gambar tanpa susunan yang teratur. Kali ni aku memilh untuk menari menaip ala ala seorang toreador. Berani , kacak dan pakai seluar ketat. Opss . Marilah kita mulakan 


Aku dah lama stalk baca blog dia ni. And I let to you know about Nick. One of the awesome blogahh.Sebab dia lah, hari ni aku nak jadi toreador. Tahu apa tu toreador ? Alaa. Kalau dekat Spain tu. toreador ni suka lari lari dengan kerbau bertanduk dua yang tajam tu. Woo. ganas kan bunyi dia ? *bunyi pinggan pecah* *Kau ni cakap betul sikit boleh? * -.- Ombohh. Emoo*gosok gosok kepala* Ye laah aku sambung. Blog dia banyak pasal logic. Facts about life. And experience will talks- Nick. Awesome kan ayat dia ? Kenapa muka korang macam takfaham apa yang aku cakap ni ? T.T 


Single ?
- Most of the couple people fikir single is lame. Oh HELLOOOO there ? Kau keluar dari perut mak kau tu terus couple ke ? Tak pahang aku orang gini
- Those single people yang lemah semangat sebab tengok semua orang couple. Come on. Kau couple belum tentu kau bahagia kan ? There is so many fakes smile out there. Beware. Nanti takut berjangkit. 
- Single people yang tak cara hal orang teruhh. Haa. yang ni masalah. Tapi takpe lah. Setiap orang ada jodoh dia masing masing kan ? Insyaallah. 


Couple
- Mesti ada single people yang dengki/sakit hati/menyampah dgn species mcm ni. Mana tak nya, diaorang berpasangan. kau apa ada ?
- Couple jenis menayang. Yang ni macam tettttt sikit. Kalau bertunang pun kalau boleh orang tak tayang tayang, ni baru couple. Kau mazhab mana ? Pegang sana sini. Renti kan lah. Orang tak nampak, Allah nampak. K, jangan sabitkan hal agama dekat sini. kau pun dah besar. Sekolah bertingkat tingkat. Menda simple pun takkan tak boleh fikir kan ?
- Couple kerana memang dijodohkan. Owww, so sweet. *lap air mata* Hhahaha. Kau bakpe perempuan nak emo ? -.- Tak da lah. Yang ni jenis mak abah diaorang dah restu. Nak buat cane kan ?

Break
- Nangeh
- Nangeh
- Cari lain. Kan ?

Dah lah. Tetiba sedih. Hhaha. K, tak tak. Cukup lah sampai sini. Banyak pula masa korang nak baca blog aku ni ? Tak bau something ke ? Bukan ke korang ada masak meggi tadi ?

No comments:

Post a Comment