october diaries

* siapa dah baca october diaries yg sebelum ni? ok tahniah. yg tak baca lagi tu. cari sendiri lah mat. malas lah aku nak bg link dekat sini. mata semakin berat ke bawah ditarik syaitansyaitan yg sentiasa menghasut manusia ke jalan yg penuh liku. k, sepatut nya bukan dekat sini aku patut berada. tapi disana *menuding jari ke arah penjuru yg malap dengan sebuah meja yg di penuhi bukubuku yg bertaburan. kelihatan lipaslipas berlari riang di bawahnya* -.- ok cukup disitu. apa yg aku nak tulis dekat sini :B 


happy birthday to ma frenggggg. amirul santabez. mugkin lah. tapi dia tak pakai dah nama tu. ok. dia kawan mukabuku aku. well, kidnowadays rite? kawan dunia maya gituuu. happy birthday. lagiiiiii :B hari ni birthday dia ;) 


kemudiannya, si Daniel. 20 October. yeahh. macam adik aku dah. rock suara dia ni. first jumpa dekat kempori lepas tu terus kawan sampai sekarang. coolaitee? k, tak pun -.-

hensem? mungkin lah. nak? tak mungkin. sebab mungkin dia dah berpunya. mungkin lahh.



ketiganya ok. sorang lagi 20 October . :B hihi. ok yg ni aku suka. bukan suka apa, suka cakap pasal dia. get it? haha. bulat. okay. kenapa bulat? yg tu jgn tanya aku. kau tanya lah tuan punya badan okay? ye, kami kenal dari 2008 dimana dia senior aku yg suka merayap mengelilingi sekolah hampir sepanjang masa.

okay, mungkin dia tak ingat kot aku pernah cakap dekat dia aku nak bg 19 hadiah semperna birthday dia yg ke 19 tahun lepas. tapi aku dah bagi satu :B ada lagi 18 hadiah hutang -.- 



 dan teakhir nya pada hari ni. beliau yg dilahir kan pada 26 October :Bmy kakak, my senior, my lovely one bebehh ;)

aloo haaaa. makin lama akak makin comell :O okay rindu :') happy birthday kak Sadaaaaaaaaaaaa.


HAPPY OCTOBER DAYYS 
oh sorry.
HAPPY BIRTHDAYYYYYYYYYYY :')

1 comment:

  1. thank u ohh adik :D

    tau tak kaksada rindu awok jugok?
    huhu

    ReplyDelete