when Allah loves him more than us

*Jumaat penghulu segala hari. Assalamualaikum dan selamat tengah hari . wahh. alaala pantun gitu kauu. 


AlFatihah. dah dua minggu lebih tak silap aku arwah selamat dikebumikan . my only PakLang. and yes. Allah lebih sayang kan dia :') banyak menda yg buat aku teringat kan dekat arwahh. bila hari rabu, aku teringat dia, sebab dari aku kecik sampai aku besar, hari rabu mesti pergi rumah lorong sebelas tu. maklumlah, pasar malam cenderawasih cuma belakang rumah tu. buka pintu dapur kau terus boleh order apa kau nak. asal hari selasa aku teringat arwah sebab hari selasa beliau meniggalkan semua. sekarang dekat bulan 12. and guess what? *angkatkening* aku tetap teringat dekat arwah sebab bila bulan 12, kami akan berkumpul di suatu kawasan/tempat/rumah sambil menyambut birthday siapasiapa yg lahir bulan 12. dan salah sorang nyaa arwahh :'') ok I miss him alot. WE miss him alot. semoga Allah mencucuri rahmat kepada nya.


dah terpanjang pulak haaa -.- gini lah, perempuan kennnnnn. apa tadi? haa! THIS ONE FOR HIM. TRIBUTE FOR AZAM BAKAR aka PakLang :') 30 Disember 1956 - 4 October 2011 AlFatihah


sebenarnya aku nak letak gambar. tapi :'/ kay tak payah lah. sedihh. apa pun. untuk tribute selanjut nya, korang boleh belek dekat SINI. ma bradahh punya belong. salam

No comments:

Post a Comment