Raya Qurban

*Assalamualaikum sebagai pemula bicara -.- aku raasa nak gila sebenarnya. Elok tengah menaip then pooffff dia terpadam. Haihh. Apa pun sebelum kita terus menerus bercakap menda yang jauh melari kan diri dari topic asal seperti sekarang.

Ni lah nak habakk mai kat hangpa semua. Tahun ni Raya haji bagi aku, paling meriah. Sebab biasa nya pagi raya aku siap boleh pakai baju tidur lagi sampai tengah hari. Tapi tahun, semangat aku bangun awal awal pergi berarak ke rumah lorong sebelas tu. Then ramai ramai 6 7 kereta pergi kemaman dari pagi sampai ke petang. 2 kali bangun tidur kau dekat sana. Tapi dalam gembira pun, kiteorang masih rasa kehilangan :') AlFatihah untuk arwah. Dan mesti double meriah kalau arwah masih ada.

This perempuan gemuk yang selalu nak interfrem dalam gambar -.- Half picture dia sorang. Dah guana

Dari depan : Hanis , Harsya, Husna , Kak Alia, Kak Ain, Me, Kak G, Nina
Ze cousin @Kemaman . K jealous sebab gambar ni sangat cantik dan time ni aku tengah mamai dekat dalam rumah -.-

satu yang aku yakin pasal gambar ni, abang aku tengah makan. yeahh. Tak salah lagi

Danish. K, aku buat sedak je dekat situ sebenarnya
5th November *Twice cough* Gray youu. And that kitten named Snowy. Tak nampak ahh sangat sebab bercahaya -.- Bakpe tahu


Pembakaran satee. Oh kos lah aku tukang tengok je kan. Apa guna sepupu laki ramai. This after tahlil arwah malam ahad. Awesome moment. 



cukup lah sampai sini sahaja. Sebab nya ? Dah takda gambar dah aku nak letak. Kiteorang buat macam macam. Tapi takda orang ambik gambar. Sadlife rite? -.- K takpun.

1 comment: