The List

*Bakpe mengantuk sangat aku ni ? -.- Tak hilang hilang rasa ngantuk tu selama seminggu berturut. Kau kenapa ? Pagi tadi aku tersentap dgn satu post dari seorang bloger ni. Cuma, aku sendiri tak yakin, apa yg dia tulis tu, untuk aku, atau pun utk orang lain. Sebab love love gitu kan. Takut jugak aku. Hhahah. K Tak. Joke kawan. Joke. Hihi. Dah Nisa -.- Cukup menggedik dekat sini. 


Ok, berkaitan dengan title di atas. List. Biasa lah tahun baru azam baru kan ? Tapi cukup lah azam aku yg 16 tahun lepas. Apa kata tahun ni kita cari barang baru ? Ke pakwe baru ?Ehh ? No no no o. Bad girl. Very bad lah you. Nakal. Ok. Cukup. Mulakan.

This one. Y U NO mine ? ! T.T Gorges so gorges. Boleh lagi simpan duit beli utk birthday saya nanti. Hihi.

This two. Nak. Please ? *Muka mintak penampor*


Ni lama dah nak nya. Tunggu masa je lah kan. KALAU DAPAT. HAHAHAHA.
 Aku tahu korang sayang aku ken? Bagi je lah . Bukan selalu. Hihi. Ok bye

No comments:

Post a Comment